Fröken Odörts torparliv

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Fröken Odört - 10 oktober 2016 23:00

Nope, det är inte en av mina hundar som sitter vid tangentbordet, utan jag har idag äntligen hittat en rullrånspinne. Hittade den i ett stånd på Vaksala torg inne i Uppsala, när jag var där för att gå på biblioteket för att skaffa bibliotekskort. Tyvärr gick jag därifrån med oförättat ärende eftersom jag glömt id-kortet hemma och hamnade då mitt i Uppsala marknad istället hade ingen aning om att det skulle vara det. För er som undrar hur tusan en rullrånspinne ser ut, så lägger jag in en bild. 

 

  , 


Så nu ska jag fortsätta med att försöka bli rullrånsmästare, men jag har ju en lång väg att gå med tanke på mina tidigare försök som jag skrivit om. Funderar på om jag inte skulle ta med rullrånsjärnet och pinnen till en kvinnogrupp jag är med i, där vi brukar hitta på lite saker tillsammans. Och om två veckor ska vi baka till en sopplunch som kyrkan här håller i, de som äter där kan ju få vara mina försökskaniner. Snällt va?   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du en återkommande läsare av denna blogg?
 Ja, jag är en återkommande läsare
 Nej, men jag kommer nog att bli det.
 Nej, ämnet det inte är av intresse för mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards