Fröken Odörts torparliv

Alla inlägg den 23 september 2016

Av Fröken Odört - 23 september 2016 16:15

Eller nja, tycker huskyhanens min säger allt om vad han tycker om den påtvingade delningen av hans fåtölj.   


 


Dag två som jag inte kan göra något tungt, så har spelat Betapet och virkat vidare, samt börjat att titta på en miniserie som heter Rebellion. Den utspelar sig på Irland precis när första världskriget startar. Imorgon ska jag se om jag klarar ta fram motorsågen och kavla ner några övervuxna sälgar, de står ivägen för min framtida häck. 

Lugna, jag har en elektrisk motorsåg, så den väger inte jättemycket, det som snarare är problemet är kroppställningen när jag ska såga. Är så galet sugen på att gå ut och göra något praktiskt utomhus, attans att behöva ta det lugnt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du en återkommande läsare av denna blogg?
 Ja, jag är en återkommande läsare
 Nej, men jag kommer nog att bli det.
 Nej, ämnet det inte är av intresse för mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards