Fröken Odörts torparliv

Alla inlägg den 22 september 2016

Av Fröken Odört - 22 september 2016 14:45

Eller, nja, ryggskott ska det nog stå. ;-)


Det får bli en lugn dag idag, vaknade av att ryggen gjorde ont som *****, har inte ett riktigt ryggskott än, men skulle jag göra något som är det minsta tungt, så skulle det definitivt bli det. Har haft många ryggskott under åren, så vet hur det känns precis innan och har också lärt mig att undvika att det blir ett, så håll tummarna för mig, jag har inte tid med att vara skadad. Tack pappa för att du gav mig dom generna, det var hemskt snällt av dig. 


Skulle städat hönshuset idag, det får helt sonika vänta till någon bättre dag, nu är det inte galet smutsigt hos dom, så de lider inte av det, det är jag som är lite överrenlig med mina höns. Så vad gör man när man inte kan göra något kroppsarbete? Jo, man börjar med något handarbete. Så jag plockade upp en virkning jag började lite på häromdagen. Det ska bli en spetsvirkad kofta i lingarn. Frihandsvirkar, så jag kan inte visa hur den kommer att se ut när den är klar eller ens beskriva det, för det vet jag inte själv ens. Men så här ser starten ut, snäll hund agerade bakgrund.


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du en återkommande läsare av denna blogg?
 Ja, jag är en återkommande läsare
 Nej, men jag kommer nog att bli det.
 Nej, ämnet det inte är av intresse för mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards